Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Ik lees net ergens online dat het beter is van de officiele Canal Digitaal Nederland en TV Vlaanderen CI module niet te gebruiken in de Lemon 070PVR.. Kan er mij iemand zeggen of dit waar is want ik ging net zo een module gaan kopen. Ik dacht dat alles net iets vlotter ging werken met die module.. Momenteel werk ik met een matrix reborn. Welke module gebruik ik het beste ? bedankt
Coliseo Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Hier kan je iets vinden over de combinatie CI en Inverto. Ikzelf gebruik de Aston 1.07 en die werkt prima voor TVV. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...h=true#Post1338
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Bij de Aston 1.07 moet je wel de juiste software update (2.17) gebruiken , anders is het noppes met TVV.
Gast Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Ook ik gebruik de Aston module. Tot op heden geen echte problemen behalve de programma gids ... . Vorig week-end is echter de HDD gecrashed van de Inverto, dus momenteel is deze binnen voor herstelling. Als je echter de officiele module gebruikt zou het onmogelijk zijn om Picture in Picture (PiP) te gebruiken, de rest zou normaal gezien wel werken. Ik ken echter nog niemand die deze combinatie gebruikt.
Gast Geplaatst: 26 april 2007 Geplaatst: 26 april 2007 Nog beter is het om in het geheel geen Inverto te nemen alvorens de problemen zijn opgelost. Softwarematig werken deze ontvangers nog niet goed. Testertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen