Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 hallo, Om wat bij te blijven kijk ik graag eens een uitzending over computertechniek : Deze ken ik persoonlijk : neues op 3sat planetopia online op sat1 c't magazine op hr (hessen) Ken je nog zo een dergelijke tv programma's ? Mag ook Engels of Franstalig zijn. Liefst vanal nog Nederlandstalig natuurlijk... alle tips welkom groeten lucdec
Moderator Matchless Geplaatst: 12 april 2007 Moderator Geplaatst: 12 april 2007 soms wel eens ratgeber technik. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
sretlow Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Wanneer zijn deze uitzendingen? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 is de epg stuk van de dreambox? cheers Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/ct_magazin2964.jsp?rubrik=2964
Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Vroeger keek ik in Maleisië naar Tech TV. Nu is dat omgedoopt in G4 TV. Weet iemand of deze ook ergens op de sat zit? King zegt dat ze op dit moment niet in Europa uitzenden. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Geen enkel Nederlandstalig program over pc techniek te vinden ....een gat in de kijkersmarkt...
Gast Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Op ConsumentenTV is het programma Vraag & Antwoord, dat gaat over allerlei onderwerpen, soms gaat dat programma ook over computers en toebehoren. Al heb ik het de laatste tijd niet meer gezien... Helaas niet (nog) niet via de sat, wel via Internet.
Gast Geplaatst: 26 mei 2007 Geplaatst: 26 mei 2007 Onlangs gamekings op tmf ontdekt. Soms leuke reviews over pc computergames.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen