usefullaliman Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 ik heb hier een oasis cam 2 (zie bijlage) die zou 4 red light kanalen open moeten gooien. het is een soort prepaid module,de 4 red light kanalen zouden in de module verwerkt moeten zitten,dus module in de ontvanger en de module zou geactiveerd moeten worden. maar de module wil niet open springen,de ontvanger is een humax 5400z wie kent deze module en kan me op weg helpen. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
maxloader Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Bij de oasis 1 zat een redlight kaart bij en deze moest je activeren voordat die het doet. Ik denk dat je de redlight kanalen in de oasis2 cam ook moet aktiveren voordat ze werken. Wat geeft de cam aan in het menu? Live life to the Max(loader)
usefullaliman Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Geplaatst: 15 april 2007 ik heb de module in de ontvanger gedaan en er staat dit in de ci menu: oasis menu no smart card update change cas id als ik update selecteer dan stat er ''start loader'' en dan krijg ik ''update pls wait'' te zien en bij change cas id staat er dit: ''change cas id'' system id:0x0604 system id:0x0626 '' '' '':0x1801 '' '' '':0x0b00 '' '' '':0x0d00 press ok key to cas id en ga zo maar door "We ride together, we die together. Bad boys for life."
maxloader Geplaatst: 16 april 2007 Geplaatst: 16 april 2007 heb je de module een dag in je ontvanger gehad op een van de redlight kanalen, en als dat niet werkt zou je het in een andere ontvanger kunnen proberen te aktiveren. Live life to the Max(loader)
usefullaliman Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Geplaatst: 16 april 2007 oke bedankt, ik ga het een dagje laten draaien in de humax (als het lukt is de eigenaar er ook mee geholpen) ik laat van me horen als het gelukt is(of niet). "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen