Ga naar inhoud


KPN en Digitenne zijn niet het zelfde


daca

Aanbevolen berichten

Ik heb een Digitenne abonement en wilde een 2e ontvanger erbij.

Op naar de primafoon.

Ik stond niet in het systeem en moest de klantenservice van Digitenne van KPN bellen.

Na enige tijd wachten konden ze mij niet helpen maar werd door verwezen naar de klantenservice van Digitenne.

Daar werd mij verteld dat ik niet in aanmerking komt voor een 2e kaart zoals bij Digitenne van KPN wel mogelijk is.

Ik kon er een abonnement bij nemen.

Ik dacht dat het een bedrijf was geworden.

Maar men vertelde dat het wat abonnementen betreft nog aparte bedrijven zijn.

De primafoon medewerker heeft toen voorgesteld om Digitenne op te zeggen en een abonnement bij Digitenne voor KPN te nemen.

De ontvanger , een Rebox, kan ik dan niet meer gebruiken omdat de conax kaart van KPN anders is.

Schiet mij maar lek ik begrijp er niets meer van.

Daca

Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M

Triax 80cm met 4 lnb's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach, je komt in aanmerking voor een gratis ontvanger

bij aanvang van een nieuw abonnement.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook tijden terug overgestapt van Digitenne naar KPN maar ik kon mijn KPN kaartje gewoon in mijn Topfield stoppen. Je moet wel even kijken of jouw ontvanger "gesimlocked" is. Dus ik raad je aan om even van iemand een KPN Conax kaartje te lenen en die even in jouw ontvanger te plaatsen. Als het dan werkt, dan kun je gewoon overstappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De groen/witte KPN smartcards (de enige die tegenwoordig nog los te koop zijn) werken inderdaad in alle (ouwe) Digitenne ontvangers is mijn ervaring.

 

De ouwe blauwe Digitenne smartcards werken niet in de KPN Samsung DVB-T decoders.

 

Het handigst en goedkoopst is volgens mij inderdaad het oude Digitenne abonnement opzeggen.

 

Neem een geheel nieuw KPN-Digitenne abonnement waarop zelfs 3 smartcards mogen (dus kost het abonnement eigenlijk 3,31 duro per maand per smartcard). En dan krijg je er ook nog een gratis ontvanger bij!

 

Volgens mij voor slechts de kosten van 1 extra smartcardje heb je dan ontvangst zowel met je ouwe Rebox EN op je nieuwe KPN Samsung.

 

Want wat betaal je nu voor het oude Digitenne abonnement?

 

 

Ik vraag me trouwens af of KPN een oude verlopen blauwe Digitenne smartcard ook zou kunnen activeren/programeren als KPN abonnement smartcard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...