Ga naar inhoud


opnames op dvd branden


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb opnames van de harde schijf van de inverto 7000 M succesvol overgezet op een externe harddisk en vervolgens op de harddisk van de computer met dvd-brander van een vriend.

De laatste stap is nu het branden van die opnames op een DVD schijfje, doch de opnames worden niet herkend als dvd bestand. Weet iemand raad?

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Bekijk dit bestand eens

Hierin staat stap voor stap uitgelegd hoe een DVD te produceren, de beschrijving is echter wel in het Duits.

Het bestand is te vinden op de homepage van Rob van der Does waar je ook de aanvullende handleiding(en) kunt vinden voor de Inverto

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Stap: Verander je bestandsnaam in een ts bestand.

2. Gebruik het programma convertXtoDVD en klaar is kees.

Ik ken me aardig uit met Pc en windows maat de software die in duitse handleiding beschreven is , vind ik onbruikbaar.

Om je streams te bewerken voor je ze brandt , kan ik je het programma HDTV to mpeg2 sterk aanbevelen.

Veel succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De programma's in de duitse handleiding werken perfect!! alleen je moet er iets voor doen wat Windows gebruikers over het algemeen (LET OP ik scheer niet iedereen over 1 kam hier) niet doen en dat is goed lezen.

 

met de tools die in de duitse omschrijving worden uiteengezet. kun je werkelijk alles van de stream editten.

 

Bovendien zijn de tools vrij in gebruik. (gratis is iets anders)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...