D.Quijote Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Ik krijg sinds kort iedere keer als ik wil bellen met voipbuster deze mededeling. Alles werkt wel verder goed, iemand een idee waaraan dit ligt ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
borsjea Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Heb je voibuster al eens opnieuw geinstaleerd?
Unetwork Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 en een poort opengezet? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
D.Quijote Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Geplaatst: 14 april 2007 Ik zou hem natuurlijk opnieuw kunnen installeren, maar dan ben ik misschien al mijn kontacten kwijt, en zolang het werkt druk ik die popup steeds weg. Wat betreft een poort ik zou niet weten hoe dat moet, ik heb wel bij VB instellingen gekeken n.l. bij verbindingen en daar staat verbindings type: hoge snelheids internet, maar daar kan ik dan ook een poort aanvinken, maar dan werkt VB niet meer. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
MagicOnline Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Je kontacten raak je dan niet kwijt, deze zijn gekoppeld aan je gebruikersnaam net als msn. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Unetwork Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Even in de settings kijken en zien welke poort hij gebruikt, dan deze poort forwarden naar het IP adres van je router. Zo is het ook bij mij gelukt. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen