Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg sinds kort iedere keer als ik wil bellen met voipbuster deze mededeling. Alles werkt wel verder goed, iemand een idee waaraan dit ligt ???

 

Salu2, D.Quijote 1348134-voipbuster.jpg

post-8005-1318259168,4531_thumb.jpg

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 


Geplaatst:

Ik zou hem natuurlijk opnieuw kunnen installeren, maar dan ben ik misschien al mijn kontacten kwijt, en zolang het werkt druk ik die popup steeds weg. Wat betreft een poort ik zou niet weten hoe dat moet, ik heb wel bij VB instellingen gekeken n.l. bij verbindingen en daar staat verbindings type: hoge snelheids internet, maar daar kan ik dan ook een poort aanvinken, maar dan werkt VB niet meer.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Geplaatst:

Je kontacten raak je dan niet kwijt, deze zijn gekoppeld aan je gebruikersnaam net als msn.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Even in de settings kijken en zien welke poort hij gebruikt, dan deze poort forwarden naar het IP adres van je router. Zo is het ook bij mij gelukt.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...