cosmos Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Zoek anders even op "WRT54G Bricked" in google of probeer iets in deze richting te zoeken. Zet Google op alle talen en je vind een schat aan informatie. JTAG is pas nodig als alle truukjes geprobeerd zijn. Het moet lukken op deze manier anders inderdaad als laatste JTAG. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Moderator Matchless Geplaatst: 27 april 2007 Moderator Geplaatst: 27 april 2007 hier kan je eens lezen als je het nog nodig zou hebben. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 IK probeer één dezer dagen de truk van Mos uit en laat jullie iets weten.
Ome Merde Geplaatst: 28 april 2007 Geplaatst: 28 april 2007 als je de router probeerd te benaderen, zit je NIC dan een op 10Mbps half duplex merDe deze ruimte is te huur
freaky Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 helaas jongens ik heb het nu wel op zon 80 manieren geprobeerd maar nog steeds niet benaderbaar via z'n ip (192.168.1.1) het vreemde is ik kan hem pingen ik krijg ook nieuwe soft erin maar op de modem blijft het powerlampje knipperen en hij boot steeds overnieuw op Ik denk dat ik de jtag toch nodig zal gaan hebben mijn vraag is dan ook of iemand mij kan helpen Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Moderator Matchless Geplaatst: 1 mei 2007 Moderator Geplaatst: 1 mei 2007 ik heb het draadje nog eens gelezen maar kan nergens teruglezen over welke versie we hebben. de nieuwere versies(wrt54g v5) hebben nl een kleiner geheugen en die kan je niet zomaar flashen met een willekeurige firmware.Dit komt omdat die versie geen linux draait maar VxWorks. Hier is een hele andere benadering nodig. hier staat wat je bij een versie 5 moet doen. ook kan je daar lezen hoe je een wrt kan flashen met een jtag (werkt op alle versies op die VxWorks na). Zou je een versie 5 router hebben dan let wel op dat je een kleine firmware hebt (bijv dd-wrt.v23_micro_generic.bin). Een jtag bouwen stelt niks voor en moet je zelf wel kennen. het zijn maar 4 weerstanden en een SUB-d connector Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
freaky Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 nee tis versie 1.1 Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen