bierboer Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 mijn echostar wordt niet herkent door windows vista onder windows xp nooit problemen maar met vista krijg ik de melding onbekend apparaat kan ik niet installeren wat doe ik fout of wat moet ik eerst doen
DeBeek Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Lees dit maar. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1344559
bierboer Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Geplaatst: 15 april 2007 ik weet niet waar jij bedoel maar windows vista zegt toch echt onbekend apparaat ik dat lees ik nergens hoe ik dat kan verhelpen
DeBeek Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Als je hele verhaal leest zie je dit staan,, Support for Microsoft Vista (USB mass storage) Of om het anders te zeggen , zet de laatste versie V1215 firmware in je tuner. En dit kan helaas alleen via XP, als deze versie er dan op staan werkt het onder VISTA..
bierboer Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Geplaatst: 16 april 2007 oke dank je wel ben effe bij de buren geweest met ontvanger software er in en klaar bedankt voor de snelle reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen