Miauw Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Kan Canaldigitaal ook een invulveld op de website plaatsen waar je met lastige/moeilijke vragen terecht kan i.p.v. een 0900 nummer terwijl je al kosten voor service betaald? Ik vind het persoonlijk geen overbodige luxe als een serieus bedrijf zich zelf respecteert. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Liberty1 Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 Ik had ergens op dit forum een brief van Canal Digitaal gelezen dat dit binnenkort mogelijk is op de website van CDS Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Miauw Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Geplaatst: 16 april 2007 Dan heb ik daar overeen gelezen, maar wel mooi dat het er gaat komen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen