Penthe Geplaatst: 16 april 2007 Geplaatst: 16 april 2007 Hier al geweest? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docum...n#Not_corrected IK zou het anders ook niet meer weten hoe je hier uitkomt.
Gast Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Sorry dat ik je niet eerder kon antwoorden. Was gisteravond de hele tijd met HP tech support US in een chat, maar probleem lijkt nog niet opgelost. Vandaag heb ik me de benen uit mijn lijf gelopen op de horloge beurs in Basel en zag net je bericht. Ik geloof niet dat het ene oplossing biedt, maar toch hou ik het in de gaten. Ik heb net een link naar andere soft van Tech support Suisse gekregen en ben die aan het downloaden. Als dit niet lukt is er nog een ander iets wat ik moet proberen. Mocht al dit falen dan ga ik moregochtend terug naar Basel, zet het op een zuipen en probeer 's avonds jouw tip. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Goed, even een laatste update. Na enkele malem tevergeefs met HP support naar ene oplossing te hebben gezocht heb ik besloten om de hele zaak eraf te gooien en opnieuw te installeren. Dus, verse installatie van XP en wat schetst mijn verbazing: De soft kwam er nu wel op. Ergens diep in het systeem dus toch ergens een foutje of zo. Nu werkt de printer zowel op de IMac als de Windows. Bedankt aan iereen voor het meedenken. Groet, JJK
Penthe Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Mijn vrouw die de HP kocht gaf het alle tijd al aan sorry maar install windows maar opnieuw, ik heb het ook erg druk momenteel. Morgen komen de verhuizers en vertrekken we naar de Bonalba golf, zeg maar rijkste buurt alicante, dus heb verzaakt wat ze zei aan jou te melden, sorry hiervoor maar ben gewoon flink bezig alles te regelen en als je hier weer antwoord op geeft zijn we allang blij als we dit kunnen lezen want even geen internet vanaf morgen en wanneer het er wel is tja afwachten. Anyway Windows blijft een vaag OS. In ieder geval is het erg fijn om te lezen dat het probleem is opgelost.
Gast Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Je hoeft je niet te verontschuldigen. Het was daarna ook snel gepiept. Als langdurige Windows gebruiker ben ik erg gewend aan het opnieuw installeren Succes met de verhuizing. Wij hebben, na lang beraadt, besloten nog minstens 2 jaar hier te blijven. Wel voor een andere werkgever, maar geen veranderingen in de privésfeer. Groet, Jan
Penthe Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 Leuke is ik ben online, mijn laptop heeft een onbeveiligde verbinding gevonden maar morgen hebben we telefoon lijn en daarna een adsl verbinding van 3 mega maar ik denk dat deze naar 10 mega kan omdat de centrale nieuw is en er nog niemand is verbonden behalve wij vanaf morgen. ik weet zwaar off topic maar we are back Onderstaande kwa sat ontvangst moet ook aangepast geen volpakket d+ bijv. en geen hispa meer. anyway we zijn over. Sorry Moderators het is offtopic maar moest het even kwijt zonder daar overbodig topic voor te starten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen