MR_B Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Kan er eens serieus worden gekeken naar de EPG tijden van de programma's. Als ik opneem via de EPG op de NL zenders dan mis ik altijd het laatste deel. Bij de duitse zenders heb ik totaal geen last, live uitzendingen daar gelaten dan. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Nederlandse zenders lopen bijna altijd uit. Geen EPG gebruiken maar handmatig een minuut of 20 extra opnemen. Overigens geven die 20 minuten nog geen garantie.
Littlesat Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Met een Dreambox en een Plimage kun je dat aanpassen. Je kunt een tijd instellen wat hij eerder moet starten plus een vaste uitlooptijd... Zodat als je vanuit de PIG-EPG programmeert dit wordt meegenomen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
MR_B Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Geplaatst: 17 april 2007 Is me allemaal bekent, maar waarom niet gewoon een goede EPG tijd, is toch niet zo moeilijk ! Dan hebben ook mensen zonder een dreambox geen problemen meer. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Loui (K) Geplaatst: 17 april 2007 Geplaatst: 17 april 2007 Citaat: Is me allemaal bekent, maar waarom niet gewoon een goede EPG tijd, is toch niet zo moeilijk ! Dan hebben ook mensen zonder een dreambox geen problemen meer. Kijk Hier maar eens waarom dat niet lukt.
Liberty1 Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 Citaat: Met een Dreambox en een Plimage kun je dat aanpassen. Je kunt een tijd instellen wat hij eerder moet starten plus een vaste uitlooptijd... Zodat als je vanuit de PIG-EPG programmeert dit wordt meegenomen. Ook met de laatste gemini is dat mogelijk op een dreambox! Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen