Ga naar inhoud


Diablo cam en update van TVV


mebo870

Aanbevolen berichten

Langs deze weg wou ik even informeren of er gekende problemen zijn rond de laatste stealth versie 1.89 voor de Diablo light cam

Omdat ik de indruk heb dat er wat mis gaat met de verwerking van update van TVV, sinds ik die stealth 1.89 heb ingeladen.

Vorige maand op 24/3 was er nog steeds geen update binnen, ook gisteren 17/4 stond de kaart nog altijd op 31/04/2007

Als ik de smartcard even in de officiële CI module stop van TVV heb ik binnen het uur wel de update binnen.

Met de vorige stealth 1.88 heb ik nooit problemen ondervonden.

Weet er ook iemand vanaf waneer ze die maandelijkse update beginnen door te sturen bij TVV, kwestie van het een en het ander uit te proberen met de stealt versies.

 

(KAON KSC 570)

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Langs deze weg wou ik even informeren of er gekende problemen zijn rond de laatste stealth versie 1.89 voor de Diablo light cam
Omdat ik de indruk heb dat er wat mis gaat met de verwerking van update van TVV, sinds ik die stealth 1.89 heb ingeladen.
Vorige maand op 24/3 was er nog steeds geen update binnen, ook gisteren 17/4 stond de kaart nog altijd op 31/04/2007
Als ik de smartcard even in de officiële CI module stop van TVV heb ik binnen het uur wel de update binnen.
Met de vorige stealth 1.88 heb ik nooit problemen ondervonden.
Weet er ook iemand vanaf waneer ze die maandelijkse update beginnen door te sturen bij TVV, kwestie van het een en het ander uit te proberen met de stealt versies.

(KAON KSC 570)


De updates van TVV worden vanaf de tweede of derde dag van de maand verstuurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...