robbedoeske Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 Met de SF Team enigma image kun je,door op de groene toets te drukken,de sub kanalen oproepen van bijvoorbeeld Premiere direct.Hoe doe je dat met bijv Fantacy Neumo?
Gast Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 Dit kun je doen door op de multifeed button te drukken.
cordoba66 Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 bij rudbox is dit 2x drukken op audio toets groeten
xukun Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Ik kan ook geen multifeed(sub kanalen) kijken. Als ik op de multifeed knopje druk dan zie ik de multifeed windows maar er zijn geen sub kanalen hier te vinden, het is gewoon leeg. Ik gebruik de FantacyTeam 2.13-Neumo en een relook 400s. Alvast bedankt DGStation Relook 400s,FantacyTeam_Alpha_2.14-CCcam,Technisat Multytenne TWIN
xukun Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Citaat: Ik kan ook geen multifeed(sub kanalen) kijken. Als ik op de multifeed knopje druk dan zie ik de multifeed windows maar er zijn geen sub kanalen hier te vinden, het is gewoon leeg. Ik gebruik de FantacyTeam 2.13-Neumo en een relook 400s. Alvast bedankt Ik kan nu de multifeed kanalen bekijken na installatie van de fantacy alpha image. Ik weet heel raar maar het is nu niet anders DGStation Relook 400s,FantacyTeam_Alpha_2.14-CCcam,Technisat Multytenne TWIN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen