Ga naar inhoud

Decoderen werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Nu werkte het decoderen maar voor de helft. Er waren twee opnames te decoderen. Hiervan heeft hij er slechts één gedecodeerd (in 7 uur op stand-bye). Enkel door het apparaat van de stroom af te halen en opnieuw aan te zetten bleek het apparaat bereidt om alsnog te decoderen. Merkwaardig allemaal.

Manoman stop er toch mee, met die troep!
Blijf toch lekker met 1.3 draaien, ik draai prima. 999 van de 1000 keer geen problemen! We moeten het maar voor lief nemen, dat er nooit een echt goed 100%werkende software versie zal komen!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

ik zweer toch bij de 1.4, (bijna) alle problemen die in dit forum zijn /worden besproken hebben op mijn inverto de reveu gepasseerd. Sinds 1.4 werkt eigenlijk alles vlekkeloos (EPG ophalen op uit ivm decoderen en af en toe het " streepje" boven in beeld zijn alle "problemen" die ik heb met de 1.4)

Geplaatst:
Citaat:
Het is al vaker gezegd: het ding leeft, er blijven (soms) residuen over van vorige firmwareversies. Wellicht werkt in dit geval het aloude "geheime recept" nog steeds (terug naar 1.2. 160, factoryreset, dan weer naar de jongste firmware en weer factoryreste)?

Dan blijft toch een residu van 1.2 "hangen"?
Maar dat ie "leeft" is wel duidelijk. Bij de problemen van vorige week was het ook zo dat bij het aanzetten van het ding er bijna direkt beeld was. Nu duurt het weer een seconde of 15. Enige "problemen" die ik nu nog heb zijn de streepjes en het decoderen en dan voornamelijk van programma die ik 's nachts opneem. Die pikt ie niet. Maar verder géén of nauwelijks problemen nu (maar ja, hoe zal het er morgen uitzien)
Geplaatst:

Inderdaad dag bij dag, altijd gaat me harddisk na het opnemen uit. Maar ook weer net niet altijd. En dat is meestal als ik veel dingen tegelijk deed, zoals b.v. decoderen, opnemem, knippen en verplaatsen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen