Ga naar inhoud

400s, fantacy 2.14alpha, seagate 160gb, problemen met var

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb een relook 400s met seagate harde schijf en de fantacy 2.14 alpha erop.

Wanneer ik de pr*****e en zo probeer als de harde schijf aangeschakeld is en start de relook op dan heb ik beeld zap ik naar een ander kanaal dan is het beeld zwart, start ik de relook terug op als hij op het kanaal staat waar ik zwart beeld heb dan krijg ik direkt beeld als hij opstart.

Schakel ik terug naar een ander kanaal dan is het terug hetzelfde zwart beeld.

Als de harde schijf uitgeschakelt is (als ik de stroomkabel van de harde schijf uit trek) dan heb ik wel beeld zonder op te starten.

Volgens dat ik overal lees zou de var moeten opgekuist worden en bepaalde mappen en zo naar de harde schijf gekopieerd moeten worden.

Maar geraak er niet goed wijs uit.

ik heb de link geprobeerd met uitleg over de var opruimen en optimaliseer je relook met 2 images en gedaan zoals erop stond.

Ik heb het volledige script gekopieerd (met # en dan zonder geprobeerd) en geplakt in kladblok en dan opgeslegen als vartohd.sh, maar als ik dat wil opstarten via telnet lukt het aan geen kanten.

Ik gebruik RCC, DCC, flash fxp en windows commander. over RCC en DCC heb ik nergens een uitgebreide uitleg kunnen vinden over de installingen en zo.

Is er iemand die mij een uitgebreide uitleg kan geven hieromtrent ?

Heb al het één en ander geprobeerd en de relook al enkele keren geflasht .

Graag had ik de harde schijf kunnen laten aan staan daar ik regelmatig iets opneem.

Dank bij voorbaat: xbxzotje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen