Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een dump/screenshot van de DVB-SI informatie van Eurosport op de Hotbird 7A satelliet (13.0E) - 11240.00V. Volgens de King Of Sat website moet daar een internationale uitvoering zitten van Eurosport met service ID 13831 die beschikt over meerdere audio streams waaronder Nederlands (PID 2564) en Engels (PID 2562). Deze feed wordt kennelijk gebruikt door de Nederlandse kabelbedrijven, maar mijn kabelbedrijf geeft alleen de Nederlandse audio stream door. Met een DVB-C PCTV kaart en wat analyse software is van de DVB-SI informatie van Eurosport op de kabel zo een screendump te maken. Daarom neem ik aan dat dit ook met een DVB-S PCTV kaart te doen moet zijn van Eurosport op Hotbird 7A. De discussie met het kabelbedrijf is dat de getoonde informatie van Eurosport op de King of Sat website niet geheel correct is aangezien er volgens het kabelbedrijf niet één service is met meerdere audio streams, maar een aparte service definitie per audio stream waardoor één en ander niet te combineren valt op de kabel. Een screenshot van gedetailleerde PMT informatie van service ID 13831 zou dus zeer welkom zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen