tgz Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 Sinds een paar dagen (na de update van Canaal Digitaal) gaat steeds een programmeerde opname van het Journaal van Ned 1 fout! Andere opnames gaan wel goed! Geen idee waar dit aan ligt. Hebben anderen hier ook last van? Theo
Malisat Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 tgz Al geprobeert de reciever enige minuten volledig uit te schakelen,(netschak.op achterkant)??? Wil wel eens helpen na een up date. Als dat niet helpt,is er nog de mogelijkheid om de schijf te formateren.Zie gebruiksaanwijzing. Heb ik ook al eens gedaan,omdat de ventilator het verd------ uit te schakelen. Het werkt nu allemaal weer prima. Succes.MLS. MLS
tgz Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Geplaatst: 14 mei 2007 Malisat, Maar dan ben ik alles weer kwijt wat op de harddisk staat! Ik heb de cam in een ander slot gedaan en vreemd genoeg werkt alles nu (schijnbaar) weer goed, dwz zeggen, tot nu toe maar een keer een zwart beeld gehad. Vreemd allemaal hoor! Houd jullie op de hoogte... groeten, Theo
Malisat Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 tgz, Nog even een reactie op mijn idee om de harde schijf te formateren. Er is nog een mogelijkheid,zoals in de gebruiksaanwijzing staat,maar dan nog zijn de opgenomen programma's verloren. Kiezen voor fabrieksinstellingen. Soms is het niet anders. Overgens,andere,betere ideeen zijn natuurlijk welkom. Zelf heb ik ook nog een probleem. De Duitse Publieke/en ook enkele reclame zenders staan standaard voor audio in DD (AC3). Regelmatig worden programma's in Dolby-D uitgezonden. Het geluid valt echter regelmatig weg,eerst kort,dan langer,om dan weer goed te zijn,enz. Er zit een zekere regelmaat in. De indicator op de Digitale versterker geeft ook aan dat het audio-signaal veranderd.(Digitaal aangesloten uiteraard). Het is niet de Audio/Video reciever,ook van Philips,want Dolby 5.1 film via DVD worden goed afgespeeld. Ik maak gebruik van een 64 cm Triax schotel met Unicable LNB. Tevens is mij opgevallen dat weergave van de freq.en de Symboolrate van een TV/Radio zender,welke zichtbaar te maken is,niet altijd overeenkomt met de opgave van de freq.bijlage van TV Satelliet. Wie weet een oplossing. Misschien de Unicable LNB,welke overggens vervangen gaat worden voor de Dual Twin LNB voor Astra 1 en 3. Gr.MLS. MLS
dunhans Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Ik heb precies hetzelfde met het Dolby geluid van de duitse zenders. Ik gebruik een 78 cm triax schotel met een duo lnb. Weet iemand of er al een update voor deze ontvanger op komst is?? Of misschien een Canaldigitaalgoedkeuring? Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Malisat Geplaatst: 22 mei 2007 Geplaatst: 22 mei 2007 dunhans, Bedankt voor je snelle reactie , weet nu dat ik niet verder hoef te zoeken in mijn antenne installatie (schotel-lnb) omdat de fout kennelijk elders ontstaat , b.v. aan zenderzijde ??? Het is natuurlijk ook mogelijk dat de DSR 7005 problemen heeft met Dolby D. Dan is het wachten zoals je al aangeeft op een Up-Date van Philips. Mogenlijk hebben mede Sat4all leden ideeen die ons verder helpen. Groetjes, MLS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen