Gast Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 Mijn arnion heeft al een aantal weken de vervelende klacht dat het beeld steeds hokkert,net alsof er geen berijk zou zijn zo nu en dan. dat dacht ik in de eerste instantie ook dus had de verbinding waar ik de kabel verlengt had wat beter voor elkaar gemaakt. Het hokkeren word steeds erger(nadat ik em afgelopen zondag (28graden) de hele dag aan had laten staan). er is nu niet meer normaal naar te kijken. die zelfde zondag viel het beeld helemaal weg en knipperde die bij de comerciele zender de hele tijd "mediaguard" en bij BVN stond er "no a/v" . de voldende dag wel weer beeld maar t zelfde probleem weer. de ontvanger geeft 78%bereik. als ik er een andere ontvanger aan hang is het perfect,dus de schotel staat goed uitgericht. Is dit een software probleem? ik heb alle kanalen al opnieuw opgezocht dit helpt niets. Ik loop nooit te prutsen met de software en hij functioneerde altijd perfect,met een orginele seca2 kaart. wie weet? BVD!
Gast Geplaatst: 20 april 2007 Geplaatst: 20 april 2007 gisteravond kennelijk niet goed gezocht.. dit : sat4all zal dus ook het probleem bij mij zijn.. moet dus gewoon de ontanger laten scannen voor upates? en hopen dat het goed gaat! wel vreemd dat de digit all world probleemloos werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen