martwout Geplaatst: 20 april 2007 Geplaatst: 20 april 2007 In navolging van een eerdere Topic wil ik mijn vraag, in verband met weinig respons, even apart stellen. De opmerkingen daar van Mitchell heb ik al gelezen. Mijn doel met deze vraag is om een lijst van actieve antenne's te krijgen waarvan de gebruikerservaringen c.q. testen goed zijn. Qua model denk ik aan een tafelmodel (type rechtopstaande spriet of een vlakke antenne). Nu heb ik zelf via testberichten de hirschmann ZIFA D-16V gevonden. Daarnaast las ik verhalen over een nieuwe antenne, Terratec Cinergy Antenna One. In de persberichten wordt gesproken over de LRR-technologie waardoor er sprake zou kunnen zijn van verbeterde ontvangsttechniek. Is dit zo of is dit een broodje aap? Mocht iemand trouwens nog een goede site kennen met reviews dan houd ik mij aanbevolen.
Gast Geplaatst: 20 april 2007 Geplaatst: 20 april 2007 Wellicht niet helemaal wat je wilt weten maar toch ter lering ende vermaek. Ik heb zojuist de buiten antenne geinstalleerd (kpn) op 6 meter hoog, 26 km van smilde vandaan. De ontvangstkwaliteti en sterkte is exact hetzelfde gebleven als met de standaardbinnenantenne op begane grond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen