newbier Geplaatst: 20 april 2007 Geplaatst: 20 april 2007 Hoi, Ik wil software gaan gebruiken om reserveringen van objecten in te voeren. Is dit mogelijk in Outlook agenda? Ik wil namelijk dat het op meedere plaatsen mogelijk is de reserveringsagenda in te zien. Ook moet het mogelijk zijn op een dag te kliken alle gegevens in te voeren en dat ik op die dag ook een telling heb van alle gelijke objecten. Ik denk dat ik uitkom in custom made software maar mischien is er iets met een standaard applicatie mogelijk. Zoals outlook?.... Groeten Newbier
Edd Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Access kan wat je wil! Met excel kom je ook een eindweg.
Gast Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Precies. Daar was hij al bang voor: custom made oplossingen, dus geen standaardvoorziening in bv Outlook... Ik denk dat er wel bestaande reserveringspakketten te koop zijn, maar ik ben bang dat die niet goedkoop zijn.
Big fellow Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Wat voor reserveringen? Onroerend goed? Daarvoor zijn relatief goedkope scripts te koop die draaien op een webserver. Dan kan je met elke computer met een internet connectie erbij. Als je wilt kan je dan zelfs aan e-commerce doen, en de website gebruiken voor de verhuur.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Psychosammie Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Je geeft wat weinig informatie, maar reserveringen van vergaderkamers en beamers worden hier met Outlook gedaan. En daar is een web interface voor beschikbaar. Tellen moet je dan effe met de hand doen. Maar misschien kan je met de zoekfunctie op een datum ook nog wel wat. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen