Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

hoe kan ik met de computer gaan cardsharen in huis, ik bedoel thuis iets maken als newcamd. ik weet hier echt niks van af en mijn bedoeling is ook echt om alleen in huis te sharen met de computer.

ik heb een aantal strong 8000 ontvanger en met de tisteam firmware (italiaans) moet er volgens mij een RS232 mogelijkheid zijn. ik heb al DSR9500 share ik weet niet of ik hem nodig ben.

en ik zou graag willen weten wat ik nodig ben.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

ik heb zelf een NewCS cardserver lopen met 2 dboxen maar dit gaat over een netwerk..

ik heb zelf geen idee of je dat ook over RS-232 kan doen en wat daar allemaal voor nodig is.

Is het voor jou niet makkelijker om iets als de smartwi ofzo te nemen?

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Geplaatst:

De RS-232 uitbreiding zou b.v een SSSP kunnen zijn daar is bij Huts over gepraat en gedemonstreerd.

SSSP = RS-232 naar volwaardige UTP aansluiting.

Ontwikkeld voor de Humax5400 en diverse secaboxen.

Gr.Info

Geplaatst:

ik kijk wel even bij huts.

Citaat:
Is het voor jou niet makkelijker om iets als de smartwi ofzo te nemen?

vast wel maar het moet voor mij juist goedkoop en ik moet er mee kunnen experimenteren, anders is de lol er zo weer vanaf. xyxthumbs.gif

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Dan de strong's in te koop aangeboden zetten en wat dreamboxen terug kopen grin.gif

of een paar dboxen als je het goedkoop wilt doen xyxthumbs.gif

Geplaatst:

ja dat zou kunnen maar ik ben al heel erg gewend aan de strongs en voor dreamboxen moet je (dat zeggen ze) heel veel leren.

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

veel leren.... whoa... je moet je meer verdiepen in de cardserver en emu's dan de software opzich..

De populaire images hebben zelfs menu gestuurde installatie of configuratie mogelijkheden voor de emu's e.d.

maar je wou zelf al aan de slag met newcamd achtige constructies..

Geplaatst:

klopt. ik zal eens kijken. (ook al zijn ze erg duur, de strongs gebruik ik tegelijk)

MVG. Gerard

-George Bernard Shaw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen