usefullaliman Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 ik heb gisteren voor weinig een in verzegelde de verpakking een groene seca 2 kaart gekocht. ben sinds gisteren avond bezig om het via internet te activeren maar helaas. wat heb ik gedaan: ik heel blij de kaart uit de verpakking gehaald, en via internet geactiveerd. ik krijg dit te zien: ''Het systeem heeft uw aanvraag nog niet verwerkt. Het kan even duren voordat de kaart geactiveerd is. Indien u binnen een uur nog geen beeld heeft probeer het dan opnieuw.'' nou ik wachten 1 uur, weer activeren weer de zelfde text: ''Het systeem heeft uw aanvraag nog niet verwerkt. Het kan even duren voordat de kaart geactiveerd is. Indien u binnen een uur nog geen beeld heeft probeer het dan opnieuw.'' heb het de hele nacht aan laten staan nog geen resultaat(en nu nog steeds ) krijg weer de zelfde text. wordt er ziek van. de humax is met hot 8.0 en er zit uiteraard een aston 1.5 cam er in heb het zelfs op een dreambox 7025 geprobeert nog niks. ik neem aan dat de kaart wel in orde is wan die was helemaal ingeseald. iemand andere suggesties? "We ride together, we die together. Bad boys for life."
seppetto Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 mss beter ff bellen met canaal plus toch wel met de chip naar boven in de cam? Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
usefullaliman Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Geplaatst: 21 april 2007 oke de kaart is geactiveerd. dacht ik probeer het nog een keer voor dat ik de telefoon pak(en dat duren nr bel,en wel met de gsm ook nog ) druk ik op nieuwe kaart activeren.,ja hoor'' u aanvraag is verwerkt ,het kan 60 min duren vvordat u beeld heeft. en ja hoor na kleine 10 min beeld kon nu wel online activeren, hadden zeker storing gisteren om via internet te activeren. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen