Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Heb vandaag een aston cam gekocht voor de hmax 5400 en ik heb mijn origenele smartcard van canal digital erin gedaan. Helaas geet hij aan dat ik geen rechten heb om te kijken zou dat een probleem zijn met de smartcard? Heb de kaart gisteren al geactiveerd!!!!! Alleen bvn en eurosport zonder geluid kan ik ontvangen de rest is op zwart en zoals ik al zei,geen rechten om te kijken geeft hij aan "No right to watch this program "staat er in beeld Ik gebruik de aston crypt V1.05 Wie kan voor mij een aantal dingen uistluiten? Alvast bedankt en een fijne dag verder.
Nobody2050 Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Ik zou zeggen lees het topic Humax eens door. Wat ik mij kan herinneren moest er een pmc tabel geschikt voor Seca in de Humax gezet worden. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Ik ga ermee aan de slag mischien nog meerdere personen info ben er een aantal jaren tussenuit geweest bedankt nu hopen dat ik met mijn laptop alles kan uploaden?
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 In deze draad heeft guykers een hele handige stap voor stap methode. die mij enrom geholpen heeft. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=2&vc=1
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Het lijkt er wel op of mijn aston en smartkaartje niet kunnen comunniceren met dc.Zou ik dan toch eerst een pmc tabel erin moeten kanllen ik zit al te zoeken maar ik vind niet veel hulp is welkom ty
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 En natuurlijk niet vergeten hem te activeren via de website of sms. Maar inderdaad pcm tabel en dan moet het werken. En anders zou je hem terug kunnen patchen naar orginele software omdat je josje ook al oud was en dan werkt het zeker!
guykers Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 geen fun of andere kaart in de interne reader caid preselect -------> cas1, zodat zeker is dat de humax naar de aston cam kijkt Bij de josje FW zit al een pmct indien de problemen blijven, humax cleaneren, orginele FW plaatsen, nu kun je ook testen met jouw module/kaart hierna HOT versie <7.0 nu HOT versie 7.9, over de sleuteltjes staat hier (en andere fora) genoeg geschreven. ps ga ervanuit dat je de beschrijving van mij in de aangegeven link al hebt doorgelezen. ( en hebt uitgevoerd) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 probleem opgelost was de activatie van cd kaart was geblokkeerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Had live support nodig om hem de debloceren \
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen