Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Heb vandaag een aston cam gekocht voor de hmax 5400 en ik heb mijn origenele smartcard van canal digital erin gedaan. Helaas geet hij aan dat ik geen rechten heb om te kijken zou dat een probleem zijn met de smartcard? Heb de kaart gisteren al geactiveerd!!!!! Alleen bvn en eurosport zonder geluid kan ik ontvangen de rest is op zwart en zoals ik al zei,geen rechten om te kijken geeft hij aan "No right to watch this program "staat er in beeld Ik gebruik de aston crypt V1.05 Wie kan voor mij een aantal dingen uistluiten? Alvast bedankt en een fijne dag verder.
CB1 Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Je moet de kaart activeren met de kaart in de module. Ik denk dat je even opnieuw een activatie moet aanvragen op de cds site. Kaart in de module en (wat cds altijd zegt) de ontvanger op sbs6. Meestal krijg je na 20 min beeld (maar kan ook wat langer duren). Gr Cb1
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb hem weer geprobeert opnieuw te activeren,maar canal digital laat dit niet toe ik krijg dit" U heeft reeds een activatie signaal aangevraagd. Indien u nog geen beeld heeft probeer het dan later opnieuw of neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.). Nu vraag nik me af zou ik wat moeten veranderen in mijn pmct lijst voor de humax of heeft dit totaal geen invloed? Groet Jordynho
CB1 Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Dit heeft (naar mijn idee) niets te maken met de ci wat je er indrukt. Anders zou je toch echt eens moeten bellen. Gr cb1
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Hoi! De Humax ken ik niet, maar het probleem ken ik wel. Jaren geleden kreeg ik op mijn (nieuw gekochte) Aston 1.03 ook de melding "No right to watch this program". Ik had de 1.03 in mijn Nokia 9600s gestopt. Het volgende heb ik toen gedaan: ik keek in het menu van mijn ontvanger en zag dat bij CA system ID vier nullen stonden! Toen heb ik de 1.03 met kaart en al uit mijn ontvanger gehaald (stroom erop gelaten), 20 seconden gewacht en toen de 1.03 ZONDER kaart weer in mijn ontvanger gestopt, wederom na 20 seconden de kaart erin gedaan, vervolgens weer gekeken naar de CAID en toen zag ik wel de correcte code; Vervolgens cam reset gedaan en alles werkte! LET WEL OP: JE BLOCKER MOET UITERAARD UIT STAAN! Als dit niet werkt kan je ook proberen om in het menu van je 1.05 (pcmia-menu) zelf te kijken en indien nodig aan te passen: Lock PPVP = OFF to ON, Lock PPVT = OFF to ON. Veel succes, Tom.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen