rienan Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 Hallo Ik heb een livebox van orange, kan iemand mij vertellen wat voor een wifi kaartje daar in kan? Gr AZbox premium HD en een htpc asrock ion 330 + een plasma 43" +een archos 10.1 tablet.
Ome Merde Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 niet alle PCMCIA wifi-modules werken in de livebox. De PCMCIA adapters van Belkin werken wel in de livebox. merDe deze ruimte is te huur
EL PIÑO Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 Ik had met een ASUS kaartje (Broadcom chipset) goede ervaringen, maar het schijnt dat de nieuwere generatie niet worden geaccepteerd. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
rienan Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Geplaatst: 24 april 2007 bedankt maar ik heb al een andere oplossing,ik had nog een sweex wireless router liggen en die op de tweede ehternet poort aan gesloten en dat werkt perfect. Gr AZbox premium HD en een htpc asrock ion 330 + een plasma 43" +een archos 10.1 tablet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen