Ga naar inhoud

lnb uitrichten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
... alleen ik ben bedonderd door de sateliet boer die mij de lnb heeft verkocht(€ 35 euro)heb ik er voor betaald en dat terwijl ze op internet incl verzendkosten nog geen € 25 euro kosten.

@Jos21: Vrijwel alles wat je bij een internetwinkel kan kopen is goedkoper dan bij een fysieke winkel. Dit is absoluut niets nieuws, en je bent dan ook niet 'bedonderd'.

Echte (=fysieke) winkels hebben het voordeel dat ze je direct 'face-to-face' kunnen helpen en adviseren, ook het ruilen van artikelen gaat meestal een stuk eenvoudiger en sneller. Daarnaast heeft een echte winkel te maken met de kosten van de winkel, huur, licht etc. Dit alles kost (de winkelier) geld, en daarom betaal je hier meer dan bij een internetshop.

Ik zou overigens zelf eerder investeren in een combinatie van Astra 1 en 2 dan in Astra 1 en Hotbird. Hoewel er op 13° oost meer FTA zenders zitten dan op 28° oost, is het aanbod van deze laatste (de BBC en ITV zenders) voor de meesten van ons interessanter. Voor de gecombineerde Astra 1 en 2 ontvangst bestaan (nog) geen duoblocks, en daarom zal je hiervoor gebruik moeten maken van een lnb-beugel en DiSEqC 4/1 switch. Hier in West Nederand gaat de ontvangst van de Astra 1 in combinatie met de Astra 2 (en Astra 3 en Hotbird) probleemloos met een standaard 85cm schotel, zie foto.

post-34977-1318259183,5839_thumb.jpg

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

dat een gewone winkel duurder is oke daar kan ik inkomen.

maar als ik ga tellen dat een lnb die ik nu heb in een winkel 19 euro kost en in een andere winkel 35 euro voor het zellfde produckt dan voel ik me bedondert.

maar het is gebeurt dus ik moet er niet meer over doorgaan.

vandaag even rond gekeken en als het mee zit word morgen een lnb gelevert voor de astra en hotbird.

en dat nog wel op zondag maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

dus als alles meezit ga ik deze erop zetten als we het minder druk hebben met ons eigen kleine zaakje.

jos

Geplaatst:

de lnb die ik afgelopen zondag zou ontvangen is niet gelevert.

wat een verkoper na een telefoontje blijkt dat hij ze gewoon niet verkocht.

maar een kennis van hem en die had er geen meer.

dus ik ga volgende week gewoon naar een winkel hier in de buurt en koop er dan daar wel een.

jos

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen