FNONAMUS Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 Van mijn laptop HP Pavilon ZE4140 is de voedingsconnector op het moederbord het aan het begeven, het is door veel gebruik op schoot aan het losgaan. Het wordt (heb ik van onze systeem man begrepen) het een arbeidsintensieve klus, hoewel het vervangen, solderen van de connector niet zo duur is. De laptop is verder goed, en ook pas 3 jaar oud, dus een nieuwe kopen is geen optie. Is er iemand met ervaring hiermee die het (natuurlijk tegen betaling) voor me wil doen, of een goed (en goedkoop) adres weet? THX alvast. Todays dummy is tomorrows expert!
grunnsat Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 Citaat: Het wordt (heb ik van onze systeem man begrepen) het een arbeidsintensieve klus, Valt wel mee hoor. Een technicus heeft laatst het moederbord van mijn HP NC8000 vervangen, dat duurde misschien een kwartier of een half uur. Ik stond er bij en ik keek er naar .
FNONAMUS Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb begrepen dat het 3 uur ging duren (zou dat incl. koffie pauze en lunch zijn?) Misschien om dat het een ander type betreft? Niemand? Todays dummy is tomorrows expert!
Hellum Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 ja maar dat was het vervangen van een moederbord, volgens mij bedoelt die "systeemman" alleen het vervangen van de connector en dat duurt denk ik wel wat langer. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Moderator Matchless Geplaatst: 25 april 2007 Moderator Geplaatst: 25 april 2007 Citaat: Een technicus heeft laatst het moederbord van mijn HP NC8000 vervangen, dat duurde misschien een kwartier of een half uur. Ik stond er bij en ik keek er naar das dan wel een snelle en ervaren met dat type bordjes. Normaal ben je eerst een uur bezig om uit te vogelen hoe de laptop uberhaupt uit elkaar kan. Bij een connector moet je het hele bord eruit halen om aan de soldeerzijde te komen. En in zo'n schlepptop zit me nogal wat zooi om de boel bij elkaar te houden. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
FNONAMUS Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Geplaatst: 26 april 2007 @moimoi, dat klopt idd, een moederbord had ik ook al aan gedacht, als dat überhaupt kan. Geen idee wat zoiets kost voor die Laptop. Maar... nog steeds geen rijen aanbieders :-( Todays dummy is tomorrows expert!
grunnsat Geplaatst: 26 april 2007 Geplaatst: 26 april 2007 Citaat: das dan wel een snelle en ervaren met dat type bordjes. Klopt, dit was echt een service engineer die deze laptop bijna blindelings kon demonteren. Als je alles nog moet uitzoeken ben je veel langer bezig.
FNONAMUS Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Geplaatst: 7 mei 2007 Schopje... Todays dummy is tomorrows expert!
FNONAMUS Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Geplaatst: 1 juni 2007 Topic kan dicht, laptop is gerepareerd dankzij de goede zorgen van een mede satter! Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten