Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Ik heb TRANXBDM versie 1.6 geinstallerd. Ik selecteer SETUP and dan PORT CONFIGURATION en krijg dan alleen maar LPT1 of LPT2 of LPT3 te zien maar geen COM poort.<BR>Hoe kan ik mijn laptop aansluiten met een nul modem kabel en dan gebruik maken van de COM poort ?? Weet iemand het antwoord ??
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 simpel: het programma tranx bdm (geniaal trouwens) maakt gebruik van de debuging mode van de motorola processor. het werkt dus ook aleen met een bdm interface en dus ook via de paralelle poort. afhankelijk van de soft die in de ontvanger zit kan je een nul modem kabel gebruiken. bij orginele soft lukt dit meestal niet, zit er iets anders in dan kan je kontakt maken met behulp van andere programma's. kijk eens wat rond op het net er staat genoeg informatie op div sat site's hier over. succes gijs
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Bedankt Gijs, de originele software staat erop (trouwens heel langzaam) en het lijkt me het beste dat ik wacht totdat ik de BDM interface heb. Dan kan ik upgraden naar bootloader versie 2.10 en dan DVB2000 installeren. Nog een hele goeie roets naar het nieuwe jaar.
Aanbevolen berichten