HenkieZwenkie Geplaatst: 26 april 2007 Geplaatst: 26 april 2007 France 2 en 3 blijven op zwart met tv vlaanderen kaart, sinds vandaag. Andere zender blijven het wel gewoon doen. Iemand dezelfde problemen ? Zou "geen abonnement hebben" op deze 2 zenders, eerst geen problemen mee gehad.
Gast Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 Ik heb hier op dit moment geen probleem. Hoe het gisterenavond was weet ik niet, maar als er een probleem was, is het blijkbaar opgelost. Greets
HenkieZwenkie Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Geplaatst: 27 april 2007 Nee doet het hier nog steeds niet, welke CI modeule gebruik je ? Ik gebruik een matrix reloaded met ZCAS, heeft altijd gewerkt.
Gast Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 Zit bij mij in de interne cam van een Xtreme Hornet. Greets
HenkieZwenkie Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Geplaatst: 30 april 2007 Hij doet het nu weer, heb gewoon een heractivatie van de card laten doen. Heel vreemd want de andere TV-VL kanalen deden het wel gewoon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen