Unetwork Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 Omdat ati radeon niet goed werkt met de beschikbare drivers heb ik wat fout gedaan met de sudo commando's. Nu start het wel maar krijg niet de grafische vensters in beeld maar alleen tekst. Is er buiten de nieuwe setup een manier (commando lijn) om recovery te doen? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 type es in "startx" of je klikt hier merDe deze ruimte is te huur
Unetwork Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Geplaatst: 27 april 2007 Ok ik had dit al eens gezien, maar met mij is een ander probleem: xorg.conf is leeg want ik kan hem wel zien. Maar kan ook de xorg.ackup.conf zien in de folder /disk/etc/x11 maar kan niet veranderen heb daar geen rechten. Wellicht een oplossing om via XP in de disk te komen? Maar in XP kan ik de disk weer niet zien.. een andere tip? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Geplaatst: 27 april 2007 als ik startx intyp krijg ik Noscreens found. Ik heb een backup van xorg gemaakt maar bij sudo cp /etc.x11/ xorg.bbackup /etc/x11/xorg/conf krijg ik dat de file is not found. Op de ene andere manier is er geen folder /x11 vanuit mijn desktop Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
lite Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 in de console: sudo cp /etc/X11/xorg.conf~ /etc/X11/xorg.conf mocht je met gedit hebben ge-edit in ieder geval (die zet een tilde achter de filenaam als backup), anders de filenaam van je custom backup in plaats van xorg.conf~ vergeet niet dat linux case-sensitive is, X11 is dus met een hoofdletter! And now for something completely similar
Unetwork Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Geplaatst: 27 april 2007 Ok gelukt en alles doet het weer, merci Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen