Gast Geplaatst: 28 april 2007 Geplaatst: 28 april 2007 Hallo, De pioneer 400 die mijn buurman (2e hands) heeft bevat een canal digitaal kaart. Bij het instaleren van de zenders (automatisch via Can. Dig) slaat hij RTL7 elke keer over. Ook kanaal 7 wordt overgeslagen (van 6 gaat hij over naar 8) Ergens anders staat RTL7 ook niet. Manueel lukt ook niet want ik kan niet zelf de frequentie invoeren etc. Aan de kaart ligt het ook niet want in een ander apparaat werkt hij goed. Kan iemand vertellen wat het probleem is. (Firmware updaten??) Bijvoorbaat dank.
POLAKS Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Hoi herrieman2 Misschien heb je het al opgelost maar kijk eens naar de voorkeurslijsten, staat kanaal 7 niet in 'n andere lijst.
Gast Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 hoi polaks, Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord. Ik heb daar nog niet gekeken en zal dat z.s.m. doen. Bedankt voor de tip. Luk het niet dan denk erover om nieuwe firmware te instaleren en/of ##GECENSUREERDE URL## te Groningen eens bellen. Misschien weten die iets meer.
Gast Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 oeps.... mocht dus geen firma naam opschrijven....sorry
Gast Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Heb een bedrijf gebeld en deze zei dat het probleem niet op te lossen is. Het is een probleem dat veelal bij Pioneer, Phillips en Nokia (de voor CanaL Digital goed gekeurde NIET universele receivers) voor komt. Misschien dat het is op te lossen is door alles van de receiver af te halen en opnieuw de fabrieksinstellingen via menu te instaleren en daaarna de kanalen weer invoeren. Maar men gaf weinig hoop.
schimpie Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Volgens mij valt het wel mee. Wil zeker een nieuwe ontvanger verkopen. Volgens mij gewoon Open Firmware er op zetten (te vinden in dit forum). Daarna mijn zenderlijst en dan zou het weer gewoon moeten lukken. Het probleem wat ik al enkele keren tegen ben gekomen is dat de orginele firmware te weinig transponders aankan en op een gegeven moment gewoon vol zit. Er kunnen dan transponderinstellingen vernield worden en de lijst werkt niet meer goed. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Beetje late reactie maar toch heel erg bedankt schimpie. Zal dit proberen. Hoop dat het lukt want mijn buurman mist z'n race programma's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen