jeevanhoof Geplaatst: 29 april 2007 Geplaatst: 29 april 2007 hoi, ik heb hier een Thomson chassis ECT210. Na het inschakelen blinkt de led een paar keer (ik denk code 11). De HS schakelt in en onmiddellijk terug uit. Dit gebeurt drie keer, daarna geeft de led error code 47, wat volgens de lijst een NDF bit probleem is (enkel factory Information). Na wat zoeken gezien dat zekering ZL231 stuk is. Heeft er mischien iemand een schema, of weet er iemand wat er nog meer stuk kan zijn. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Steve Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 wat is het type nr van deze tv ?? ben je niet in de war met een icc21 of een etc210. en waar moet het schema heen ?
jeevanhoof Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Geplaatst: 30 april 2007 hoi Steve, het is een 32WF402 en is een ETC210 chassis (type foutje) e-mail adres is bij mijn profiel gevoegd. Bedankt alvast. mvg PS : ik heb het schema ondertussen via een collega, maar evenzo bedankt dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
jeevanhoof Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Geplaatst: 14 mei 2007 hoi ondertussen nog wat verder gezocht en de zekering vervangen samen met de TDA8177F. Fout blijft. Ik heb nu gemerkt dat de 132V veel te hoog is nl. 150V en is niet meer te regelen. De tv valt dus uit op overspanningprotectie. Secundair lijkt alles in orde. Iemand een idee wat er mis kan zijn. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen