satede Geplaatst: 29 april 2007 Geplaatst: 29 april 2007 Welke ontvanger moet ik hebben om op 2 tv (1x TV en 1x Laptop) te kunnen kijken. (wel geschikt zijn voor cardsharing) Ik wil astra 1 en astra 3 kunnen ontvangen. Heb ik dan ook 2x twin LNB's nodig en 2x een DiSEqC switch 2/1 The birdman has left the building
Gast Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Moeten het 2 verschillende kanalen tegelijk zijn? In wat voor ontvanger zit je originele kaart?Anders heb je namelijk bedraad delen of draadloos delen met b.v een SmartWi.(alhoewel je ook al op een laptop wilt kunnen kijken) Gr.Info
Gast Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Je moet je vraag wat duidelijker stellen. Wil je met één ontvanger 2 verschillende programma´s zien? En die laptop..daar kun je alleen mee kijken als je gaat streamen. Kan allemaal..maar wat meer uitleg graag.
satede Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Geplaatst: 30 april 2007 oke, de originele canal+ kaart zit in een kaart server. ik wil als het kan twee verschillende kanalen kijken op 1 ontvanger. dus 1 kanaal op een tv en die andere streamen naar een laptop. The birdman has left the building
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen