blitzteam Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb een philips DSR 2010 Geeignet fur Premiere. Ik weet dat deze eigenlijk voor de Duitse markt bedoelt is. Mijn vraag is simpel: Kan ik deze ook gebruiken voor de NL markt of moet er een kaart van Premiere erin. Kan ik fta kijken. Kan ik een NL kaart erin gebruiken. Wat kan ik ermee. De receiver is hagelnieuw, en ik vind het zonde om hem onder het stof te laten verdwijnen . Kan de receiver, helaas niet testen. ( ben mijn installatie aan het reviseren ). Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
guykers Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb een philips DSR 2010 Geeignet fur Premiere. Ik weet dat deze eigenlijk voor de Duitse markt bedoelt is.[color:"purple"] klopt[/color] Mijn vraag is simpel: Kan ik deze ook gebruiken voor de NL markt [color:"purple"] nee [/color] of moet er een kaart van Premiere erin.[color:"purple"] premiere kaart [/color] Kan ik fta kijken.[color:"purple"] ja [/color] Kan ik een NL kaart erin gebruiken.[color:"purple"] nee [/color] Wat kan ik ermee.[color:"purple"] behouden , verschenken of verkopen [/color] De receiver is hagelnieuw, en ik vind het zonde om hem onder het stof te laten verdwijnen . Kan de receiver, helaas niet testen. ( ben mijn installatie aan het reviseren ). [color:"purple"] kijk maar eens op de veilingsite van onze oosterburen, richtprijs 35-50 €, nieuw waarde rond de 110€ [/color] nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
blitzteam Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Geplaatst: 30 april 2007 Het word dus een prem.kaart aanschaffen of verkopen. Ik neem aan dat de enige mogelijkheden zijn met deze receiver. jammer dat deze niet software matig up to daten is. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen