Ga naar inhoud

Humax 5400 bewaart keys niet ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het updaten van de sleutels valt het beeld na 1 minuut weg. Als ik dezelfde sleutels opnieuw doorstuur, weer beeld. Herkent iemand dit ? Graag een tip

Geplaatst:

Welke ToH_HoT versie ?, en welke provider valt weg ?.

Als ik dan moet gokken heb je ToH3.4_HoT8.0 en D+ valt weg,

als dit klopt terug naar HoT7.9 en je probleem is opgelost.

Geplaatst:

Inderdaad 3.4_HoT8.0 en D+

Bedankt voor de tip !

Geplaatst:

3.4_HoT7.9 was inderdaad de oplossing.

Nogmaals bedankt,

• 4 weken later...
Geplaatst:

bij mij slaat deze de keys ook niet ook met de 3.4HoT7.9 wat nu

Geplaatst:

Na het ingeven van de keys, ontvanger met de afstandsbediening uit en dan weer inschakelen. Pas dan zijn de keys opgeslagen. Dus niet eerst met de hoofdschakelaar uitschakelen.

Geplaatst:

moet eerlijk zeggen dat de methode van svetik bij mijn machines ook niet lukte..(handmatig welteverstaan) keb namelijk eerst de cleaner erovergegooid toen de 8.0 van josje toen de weer de 7.9 en toen weer de 8.0 van josje (met die nieuwe menu's) ik moest effe wachten (5 minuten ongeveer ) en plotsklap waren er cijvertjes te zien op de plek van de nulletjes (geen idee waar die vandaan kwamen..??) en vervolgens kon ik deze cijvertjes veranderen en opslaan zonder de machine uit of aan te zetten...

Dit heb ik moeten doen met al mijn humaxen (keb er 3) 2 x de 5400 en 1 x de 5400z met allen een loader H208...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Geplaatst:

Ook is een oplossing, de HumaxLoaderPack op http://www.kamaradski.nl/josje downloaden, vervolgens installeren en zit ook een Key programma bij. Dan is het alleen een kwestie van Keys daar ingeven en dan via een nullmodemkabel naar je PC sturen, dan zijn ze wel opgeslagen. Wel eerst op standby zetten en weer aan na het sturen van die gegevens.

Geplaatst:
Citaat:
bij mij slaat deze de keys ook niet ook met de 3.4HoT7.9 wat nu

Ik ging laatst ook terug naar FW 7.9 en toen hield ie de keys ook niet vast die ik met de AB erin zette..
De oplossing was toen eerst een key.bin erin blazen en daarna hield ie de keys vast..

VU Duo4K SE 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen