Gast Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Op alle kanalen van TVV zeer goede tot goede ontvangst 82 to 87% snr. Behalve op Ned 1,2,3 en NGCdaar een ontvangst van 72% en schokkerig beeld . Heb al geprobeerd om deze zenders opnieuw in te scannen maar zonder succes. Heeft iemand nog dit probleem of een oplossing?
jeevanhoof Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 hoi, ofwel staat je schotel niet helemaal 100% afgesteld ef er is wat mis met je aansluitingen. Dus alles nog een controleren en desnoods een klein stukje van je kabel knippen en de stekkers er opnieuw aanzeten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
TokeMUp Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Heb je misschien instralling op je systeem? DECT, GSM, ... mvg
Gast Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Het zou inderdaad een kabelprobleem kunnen zijn. Ik had dat ook bij die zenders al s het serieus regende. Ik had 50 meter satelliet coax + ongeveer 10 meter rg59 coax gebruikt. De rg59 coax is eigenlijk niet geschikt voor satelliet ontvangst. Nu is deze ertussenuit en het signaal is veel sterker geworden op de meter. Het heeft ondertussen nog niet geregend, maar ik denk niet dat er nog problemen zullen zijn. Zeker bij langere lengtes is het belangrijk dat je een goede kabel hebt.
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Heb ondertussen een ander image erop gezet en alle problemen zijn van de baan. Ik had PLi garnet en nu Pli Helenite en de problemen zijn opgelost. Had al geprobeerd om een andere settingslijst erop te plaatsen maar dat hielp niet een ander image wel; heel eigenaardig allemaal. Maar dat gebeurd wel meer met een dreambox Mvg
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Citaat: Maar dat gebeurd wel meer met een dreambox Mvg zou dat aan de tuner kunnen liggen ? want ik heb hier eens gelezen dat de tuner (of sommige) van bepaalde dreamboxen niet zo goed zouden zijn (dacht vooral bij de eerste reeks van de Dreambox 500 ?).
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Nee dat denk ik niet de tuner is vorig jaar nog vervangen. Nu geen problemen meer. Mvg
Gast Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Ik had het ook en nu zijn de problemen vanzelf verdwenen en dit reeds een 4 tal dagen, qua weer is er géén verschil dus ???? Had dit nognooit vor gehad en had het zelf met 3 verschillende decoders dus ???? grtz,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen