duske Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Halo, Wie kan mij helpen Ik weet niet of ik in het goed forum zit. Ik heb zins kort een nhotmail Hoe kan ik nu mijn e-mail adresen overbrengen naar mijn hormail Of kan dit niet. Ik zit in Spanje en heb KPNplanet dus ik kan ze niet doorsturen via mijn e-mailaccount Bedankt Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Tonskidutch Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 en waarom gebruik je niet de planet webmail naar planet site gaan aanmelden met login en paswoord mail openen per secure webmail. eventueel kun je die ook forwarden (doorsturen naar je nhotmail) alhoewel je met webmail van planet beter af bent. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
julius Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 als je een kpnplanet e-mail adres hebt dan heb je je verbinding bij kpn en dien je naar http://webmail.kpnplanet.nl te gaan om te webmailen Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen