athloni Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Internettelevisiedienst Joost officieel beschikbaar Woensdag 2 mei 2007, 09:35 - De internettelevisiedienst Joost is dinsdag officieel geïntroduceerd voor het grote publiek. Eerder was de dienst alleen beschikbaar voor bètatesters. Joost heeft 150 kanalen en meer dan dertig adverteerders, waaronder Coca-Cola, HP, Intel en Nike. Ook heeft Joost overeenkomsten gesloten met CBS en Viacom waardoor het toegang heeft tot programma's van onder andere MTV, Nickelodeon, VH1, Nick at Nite, Comedy Central en Paramount Pictures. Met de televisiedienst krijgen gebruikers de mogelijkheid om 'fullscreen' hoge kwaliteit 'televisie' te kijken. Om er gebruik van te maken moeten mensen software downloaden. Met de software kunnen gebruikers in een menu zoeken naar diverse kanalen. Tevens is het mogelijk om programma's te pauzeren, door te spoelen en terug te spoelen, playlists te delen en te chatten met vrienden. De dienst is opgezet door Niklas Zennstrom en Janus Friis, de oprichters van Kazaa en Skype. Bron: Webwereld Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger - Panasonic TH-42PV70 Plasma TV
Gast Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Leuk, nochtans vraagt men op de website nog steeds een uitnodiging?
Neptunus Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Wat een hype, als je dat gebedel om invites ziet, ik hoop dat het maar weer snel overwaait! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Matthijs Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Via een "invite" had ik toegang tot "Joost". Ik heb een uurtje daar rondgesnuffeld en had het toen wel gezien. Niets bijzonders, voegt totaal niets toe aan het medium Internet. En wat de TV programmering betreft: wat eventueel nog wel interessant zou kunnen zijn is niet toegangelijk voor gebruikers buiten de VS. Bovendien was de verbinding bijzonder traag en schokkerig en (althans bij mij) werd de CPU van de PC behoorlijk belast (van 90% tot 100%). Grt, Matthijs Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen