puk5600 Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb een laptop gekregen (acer aspire) maar die wordt behoorlijk warm en de fans draaien bijna dol. waar kan dit aan liggen.
Penthe Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Flesje perslucht kopen en eens flink blazen bij de fan opening boven achterkant en zijkant, lapje lijkt me een beetje te stoffig van binnen.
puk5600 Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Geplaatst: 3 mei 2007 Perslucht hebben we hier genoeg dus zal dat eens proberen.
Harley Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Had ooit eens hetzelfde probleem, is mij toen geadviseerd een processor-update uit te voeren. Fans draaiden hier ook altijd voluit, nu stil. Heb zelf de 1711. VU+ Duo2 - PrismCube
puk5600 Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Geplaatst: 3 mei 2007 procesor update is dat hardware matig of software matig.
Penthe Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Je vergeet het erg warm worden dat los je niet op met een update van een processor want dat betekend het vervangen van je CPU en kost wel wat centjes, een busje perslucht doet wonderen bij de acers wij doen ze elke 2 maanden eens een keer doorblazen en niks geen fan speed wat voorheen wel eens het geval was maarja een laptop is dan ook een zeer compact geheel en als de warmte niet weg kan is dat erg snel merkbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen