Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb office 2003 met outlook 2003, maar als ik een email verzend aan leden (ongeveer 85 leden), dan is 85 emailadressen zichtbaar bij alle leden (AAA@yyyy, Bbbb@xxx, CCCC@zzzz, .... ect).

Dan zijn veel leden boos en ze geve mij de schuld dat ik hun email adres verspreiden.

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt.

Geplaatst:

BCC gebruiken.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

bij BCC (copy) wordt ook emailadres zichtbaar, ik weet het niet zeker, ik zal het proberen. U hoort nog het resultaat.

Dank je voor de tip.

Geplaatst:

Bij CC is het adres zichtbaar. Bij bcc niet. Het veld bcc staat standaard niet aan, dit moet je in het mailtje aanzetten via opties->bcc aanvinken

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Geplaatst:
Citaat:
bij BCC (copy) wordt ook emailadres zichtbaar, ik weet het niet zeker, ik zal het proberen. U hoort nog het resultaat.
Dank je voor de tip.

volgens Wikipedia:
in e-mailprogramma's staat Bcc voor Blind carbon copy, waarmee een kopie van een e-mailbericht tegelijkertijd naar een of meer anderen dan de geadresseerde gestuurd kan worden, zonder dat de andere ontvangers van de mail dat kunnen zien

groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Dank jullie allemal,

Ja bij BCC de verzonden adressen zijn niet zichbaar (voor groupe adressen).

Jullie hebben mij goed geholpen.

Veel dank

Habib

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen