Slingeraap Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb hier een SOny KV28LS60 BE-6 chassis waar ik gek van wordt kan zo een week prima spelen valt daarna om de haverklap uit het relais staat dan te klikken of valt geheel weg (geen foutcode op led) heb de flash op het M-board al doorgesoldeerd doch zonder resultaat iemand die deze klacht met oplossing kent?
Slingeraap Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Geplaatst: 4 mei 2007 Steve deze weerstanden kan ik niet vinden het is een M micro board en alle weerstanden beginnen met R 00.. Het ligt aan het M board want als ik er een ander inzet loopt hij wel goed. Ik heb 2 tv's van dit type met exact dezelfde klacht.
Steve Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 je hebt het over de KV28LS60,dit is toch een AE6B chassis ??
Slingeraap Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Geplaatst: 4 mei 2007 Ik heb even een foto van het M board gemaakt Het is een BE-6B chassis maar zoals je op de foto kunt zien beginnen all weerstanden met R 00..
Slingeraap Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Geplaatst: 4 mei 2007 Steve je hebt gelijk het is een AE6B chassis volgens de service doc.
Steve Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 nee,deze weerstanden zitten in de voeding,maar ik verdenk de microprocessor ,omdat bij een ander M Board het app goed werkt,soldeer de micro processor opnieuw en helpt dit niet vervang deze dan maar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen