Gast Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 MET NADRUK STEL IK DAT HOEWEL DIT BERICHT NATUURLIJK TE MAKEN HEEFT MET POLITIEK ER GEEN ENKELE BEDOELING OF AANLEIDING IS TOT POLITIEKE DISCUSSIE. HET GAAT MEER OM A.D.H.V. EEN EXCEL BESTAND INZICHT TE BIEDEN IN HET REKENCIRCUS M.B.T. DE EERSTE KAMER. Zoals ook op teletekst te lezen zijn vandaag de lijstverbindingen voor de eerste kamer bekend geworden zie ook: http://www.kiesraad.nl/nieuwsberichten/v...ndidatenlijstin Mede door die lijstverbindingen maar ook door ordinaire rekenfouten van het ANP ziet de eerste kamer er heel anders uit dan voorspeld op de avond van de provinciale statenverkiezingen. VOOR UITGEBREIDE BEREKENINGEN, zie het bijgevoegde bestand. mijn prognose: CDA 21 PvdA 14 VVD 14 SP 11 GL 5 CU 4 SGP 2 D66 2 PvdD 1 OSF 1 prognos ANP op 7 maart: CDA 22 PvdA 15 SP 12 VVD 15 GL 4 CU 4 D66 1 SGP 1 Dieren 1 OSF 0
grunnsat Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Dat is slecht nieuws voor de hond (en andere dieren). Volgens jou zijn ze niet vertegenwoordigd in de 1e kamer.
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Jawel sorry, de ene keer gebruik de benaming "dieren" en de andere keer "pvdd". Het is volgens mij zelfs niet helemaal uitgesloten dat de dieren 2 zetels krijgen. In mijn bestand gebruik ik inderdaad wel per abuis de afkorting pvvd
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Mijn voorspelling: CDA 20 PvdA 15 VVD 14 SP 11 CU 5 GL 5 SGP 2 D'66 1 PvdD 1 OSF 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen