Ga naar inhoud


[TF5010 PVR masterpiece] Opnames van TF naar PC


hovie

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Weet iemand of het mogelijk is om opnames die gemaakt zijn via de decoder TF5010 PVR masterpiece om deze om te zetten naar een bestand zodat je deze opname kan afkijken via een PC.

Ik weet dat je mbv Atair het bestand kan overzetten naar de pc alleen krijgt hij de extentie .REC

Tevens heb ik problemen met de herkenning van de decoder naar de PC

De PC heeft de besturingssoftware Windows Vista

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je het gewoon wilt bekijken op je pc, kun je meerdere programma's gebruiken, waaronder Mplayer, deze speelt het .rec bestand wel af.

Zijn meerdere topics over geschreven, ook over het evt omzetten van .rec naar een ander formaat, mischien beter de zoekfunctie even gebruiken.

Over de problemen met Windows Vista, ik denk dat daar nog niet alle drivers beschikbaar voor zijn. Ik neem aan tenminste dat je wel de drivers geinstalleerd hebt en dat de TF ondanks dat,nog niet herkend wordt.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip zal eens rondkijken naar MPLAYER, verder inderdaad ondanks dat de software van Topfield geinstalleerd is wordt de decoder onder Vista niet herkend.

Zal nog eens rondkijken en bij topfield nagaan wanneer er eventueel een vista competable versie van hun software uitkomt.

 

nogmaals bedankt voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...