Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Maxtor van 160GB draait al 3,5 jaar zonder enkele probleem hier..

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Die Samsung is niks mis heb, heb ik zelf ook en brandt alles.

Ik heb gezien jouw software behoefte nog niet kunnen ontdekken waarom hij 24 uur per dag aan moet staan??

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

maxtor , garantie is idd top afgelopen paar jaar 7 nieuwe schrijven van ze gehad.

die dan vaak ook vervolgens weer binnen korte tijd kapot gingen..

ik weet dat de uitval bij de huidige serie weer lager is, maar maxtor heeft voor mij afgedaan..

hou het bij de samsung nog nooit kapot gehad en superstil!!!!

Geplaatst:

Heb zelf ook een Samsung 500Gb. Voor die 50 euro extra, zou ik dat toch doen ipv een 160Gb. En een 16Mb buffer is ook wel lekker (de Maxtor heeft aanzienlijk minder dacht ik). Ik zou er zelf namelijk spijt van krijgen naderhand (ook al had ik nog 2 externe 250Gb disken liggen wink.gif ). Verder wel mooi systeem zo, processor en geheugen ok!

Ter info: Vista (Ultimate!) draait trouwens prima op een Sempron64 2800+ met 1Gb, niks op aan te merken. Niet dat ik het nu gebruik, maar heb het wel uitgebreid getest.

Geplaatst:

Citaat:
Ik heb gezien jouw software behoefte nog niet kunnen ontdekken waarom hij 24 uur per dag aan moet staan??

De pc staat vaak dag en nacht te down/uploader.

heb in mijn huidige pc een samsung brander en daar ben ik heel tevreden mee, brand bij wijze van spreken een beschuit nog wel laugh.gif

verder heb ik met maxtor nog nooit problemen gehad, maar ik zal eens verder kijken wat er nog meer is.

Live life to the Max(loader)

Geplaatst:

Is de Seagate Maxtor Diamondmax 21 160gb niet beter? Die heeft ipv 2mb, 8mb cache en kost bij de webwinkel waar ik net keek slechts 34 euro incl.btw.(of het is een typefout, want de 80gb versie kost 38 euro)

@Richard7:

Ik citeerde alleen maar een zinnetje uit het artikel. Daarin staat niets over E4300's die minder goed te overklokken zijn.

Ik denk ook niet dat er erg veel verschil in zal zitten.

Geplaatst:
Citaat:
De pc staat vaak dag en nacht te down/uploader.

Dan zou ik maar voor een 500 Gig schijf gaan, of heb je een langzame verbinding?
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

`ik heb zo´n trage verbinding, ik download op floppy disks´ grin.gif

@ maze, het was geen aanval hoor, maar sommige partijen E4300's schijnen minder goed te overklokken, en er zijn moederborden die er al helemaal niet (of juist wel wink.gif) warm voor lopen. Ik ben er altijd een beetje huiverig voor om iemand een overklok-systeem aan te raden omdat het tegen kan vallen. Als je uit de voeten kunt met een normale E4300, dan is gratis extra snelheid leuk meegenomen, als je E6600 snelheid wilt hebben en de 4300 trekt het niet, valt het misschien tegen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen