Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Klein vraagje. Het lukt me niet Euro1080 in te lezen, ook niet handmatig. De gegevens zijn: Astra3 10758 V 22000 7/8 MPEG-2/HD En ik denk dat het met die laatste (MPEG-2/HD) fout gaat want mijn TopField ken deze setting niet. Tevens zie ik met de beschikbare settings zoals DVB-S, DVB-S2/QPSK of DVB-S2/8PSK de setting 7/8 niet voorbij komen. Heb gescand via 'manual', Groeten Jeroen
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ben er achter, het helpt als je een nieuwe sat toevoegt om ook even je Diseqc 1.0 goed te zetten (grom) ....
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ben je er nu achter hoe je 7/8 toevoegt of hoe je een nieuwe sat toevoegt? Ik wil ook die nieuwe HD kanalen (astra 1)toevoegen maar is mij nog niet gelukt. Snuggles
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 De HD kanalen op de Astra1 waren nooit een probleem. Nee, dat is mij nog steeds niet gelukt maar ik heb Euro1080 gewoon ingelezen via DVB-S en dat functioneerde in zoverre dat ik deze service in de lijst heb staan, kan echter niet bekijken daar gecodeerd. Kabel Deutschland staat ook voor MPEG-2 genoteerd en die heb ik ook met DVB-S ingelezen en dat functioneert prima. Groeten Jeroen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen