Big fellow Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 CTRL+ALT+ESC? Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Maar komt dat niet kortstondig net als bij mijn HP in het scherm te staan bij het aanzetten. Staat bij mij meen ik links onder in de hoek.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Nee, het wordt op geen enkele manier aangegeven ?
Gast Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Ik weet wel dat bij oudere versie's sandra sisoft dat je daar ook in de bios kon komen.. In ieder geval de versie bekijken.
Ome Merde Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Heb begrepen, dat de Bios niet helemaal goed is. (beschadigd) waar baseer je dit op dan ? merDe deze ruimte is te huur
Thomas2000 Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Van een site: Bij vrijwel alle iets oudere Compaq desktops en notebooks kom je met de toets F10 in het BIOS, deze dien je direct in te toetsen zodra je het rode Compaq logo ziet als je de PC aanzet. Bios kan dus beschadigd zijn. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Big fellow Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Als de BIOS beschadigt is dan doet de PC/Laptop het niet meer!!! Dus beschadigde BIOS is onzin. NVRAM kan een bitje in zijn omgevallen, maar dat komt zelden voor, alleen bij falende backup batterijen. Wat ik denk na het lezen van alle berichten is dat de hidden partitie die normaal gesproken op de harddisk staat met het BIOS SETUP programma, NIET DE BIOS DUS want die zit toch echt in flash, mist. Dit komt veel voor na het vervangen van de HDD en dat mensen dan vergeten de partitie aan te maken... Kan je zien in bijvoorbeeld FDISK (commandline programma). Is die partitie er niet, dan moet je die opnieuw aanmaken met de Compaq CD. (Die moet je ergens kunnen downloaden van hun site.) Echter vette kans dat je de installatie van je OS opnieuw mag doen, aangezien de partitie tabel wordt vervangen. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb daar verder nog niets over gevonden. mochten er mensen zijn die het vinden, weten hoe ik aan die cd kom, hoor ik dat graag.
joop_56 Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 er staat een programma op dat je eerst op de hard disk moet zetten voor dat je besturings software installeert System ROMPaq 686EM_99.1130 A 25 Jan 2000 HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 Helaas, heb ik geen gebruiks aanwijzing, heb deze computer gekregen, vandaar. Id dit System ROMPaq 686EM_99.1130 A programma te downloaden op de compaq site? Heb nog even gezocht met Google, en op de site van HP, en Compaq maar heb er niets over gevonden. Ook niet onder system compaq 686EM_99.1130 A Wie heeft voor mij dit bestand, of waar kan ik dit downloaden. Gevonden, keek alleen op de Nederlandse site, maar het staat op een Engelse site. Als ik het goed heb, eerst dit programma vanaf diskette op de laptop, en dat pas het beturingssysteem er op zetten ??
joop_56 Geplaatst: 10 mei 2007 Geplaatst: 10 mei 2007 je hebt mail HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen