Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar is er niemand die Eurosport 2 mist op de schotel?? Of weet iemand hoe ik die wel zou kunnen krijgen, maar volgens mij is die niet te krijgen via CD. Ik volg zelf veel motor en auto sport, en het valt me op dat Eurosport 2 deze vaker uitzend dan Eurosport 1. Zelf in een exra pakket is deze niet tekrijgen. Terwijl de Franse hem volgens mij wel hebben.
guppje29 Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 is schijnbaar erg dure zender voor CDS daarom is hij er nog niet bij DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Ik weet niet, vindt het maar stom. Op UPC digitaal zit die wel en op de schotel zitten ook upc kanalen. Ik dacht dat die 2 ook gefuseerd waren. Dus dan is het te aannemelijk dat kanalen uitwisssel- baar zijn.
athloni Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Ik mis Eurosport 2 ook. Snap niet dat deze niet gewoon in het familie pakket zit. Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger - Panasonic TH-42PV70 Plasma TV
druid Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Citaat: Ik weet niet, vindt het maar stom. Op UPC digitaal zit die wel en op de schotel zitten ook upc kanalen. Ik dacht dat die 2 ook gefuseerd waren. Dus dan is het te aannemelijk dat kanalen uitwisssel- baar zijn. gefuseerd niet. meer samenwerking wel. denk toch dat de markt voor eurosport 2 niet al te groot is. Maar misschien komt het nog. Als Sailing Channel komt, bevinden we ons toch al in de " niche " kanalen en kan eurosport 2 daar ook wel bij. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Gast Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Schijnt 'te duur' te zijn en zeker 'voor wat het kanaal biedt' . Wel interessant, volgens Broadband TV News schijnt Eurosport 2 eind dit jaar een Nederlandstalige versie te beginnen, dan wordt het toch op zijn minst interessanter.
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Citaat: Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar is er niemand die Eurosport 2 mist op de schotel?? Ik dus ook. Eurosport2 was voor mij de hoofdreden om UPC Digital als extra naast de schotel te nemen. Groeten, Alfons
René Verbiest Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Dag Fons, ja ik mis hem ook. Heb hem een hele tijd terug gehad op de hotbird, maar inmiddels allang weer gesloten. Mag van mij zo worden toegevoegd.
Gast Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Ik was ook weg geweest voor upc digitaal en wilde best die 20 euro betalen. Maar ik wilde het totale pakket hebben, telefoon, internet en digitaal tv en nog moest ik die €35,- aan sluit kosten betalen. nou een dikke kunnen ze krijgen!!! Het is voor mijn een principe kwestie, ik neem een pakket van €65,- p.m voor ik weet niet hoelang en dan iemand nog € 35 aansluit kosten laten betalen?! Daarom kijk ik ook via de schotel, maar hoop wel dat Eurosport2 toch nog een keer in het pakket komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen