Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Grab'nGp CMED3PLUS is van het TV tafeltje gevallen.

Nu geeft het opstartscherm aan AUCON DISQUE en brandt het ledje in de code lang-kort-kort-kort.

Zou de hdd overleden zijn? frown.gif

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Ook 1x meegemaakt en was zowel de HDD als de player kapot, wat je nog kan proberen is hem even op je pc of laptop te hangen en een HD check te laten uitvoeren maar betrouwbaar is je CMED3PLUS beslist niet meer na zo´n nare val.

Geplaatst:

Ik zal maar met het ergste rekening houden. Het vervelendste is dat ik 160 GB aan films kwijt ben. crazy.gif

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Ik was 300GB aan series en films kwijt op de player maar heb er 2 die beiden zelfde bevatten waardoor ik op de weer nieuwe player alles weer kon over kopieren, nu heb ik er 3 een zaapa mediaplayer is er bij al tijdje ook 300gb.

Het is knudde inderdaad als dit gebeurd ook al heb je een backup en het kost geld en geen garantie op een val van je player, maar als je nog garantie hebt en je player geen zichtbare schade van de val vertoont kun je proberen hem om te ruilen ofzo. Helaas is je data niet meer te redden als je player aanstond toen hij viel, mocht dit niet het geval geweest zijn valt er nog wel wat data te redden als je hem aan je pc hangt.

Geplaatst:

Hij speelde op het moment van vallen. Ik heb me er al bij neer gelegd dat alles foetsie is.

Iemand enig idee hooe groot de schijf in een Grab'nGo mag zijn?

Geplaatst:
Citaat:
Hij speelde op het moment van vallen. Ik heb me er al bij neer gelegd dat alles foetsie is.
Iemand enig idee hooe groot de schijf in een Grab'nGo mag zijn?

In deze max 400 GB.
Geplaatst:

Ik had inmiddels wel een bericht van Conceptronic ontvangen.

" Wij hebben deze model getest tot 500GB.

Met vriendelijke groet,

Conceptronic support "

Ik ga de nieuwe WD5000AVJB erop uitproberen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen