freak Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 hallo ik heb virtual pc geinstalleerd maar zodra ik hem opstart krijg ik client mac addr maar hij start verder niet door?
jeevanhoof Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi Ik weet niet hoe het met virtual pc werkt, maar met VMWARE moet je een netwerkverbinding hebben, met een andere pc of router. Dus gewoon een netwerkkabel plaatsen tusen twee pc's of je pc en een router of switch mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
freak Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Geplaatst: 6 mei 2007 hoi hij zit al aan een router maar helaas toch deze melding
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Heb je er wel al een OS op geïnstalleerd ? anders ff kijken of je "boot priority" kan instellen (kan bijv. bij VMWare). op bijv. CDROM en dan het OS wat je op je virtual PC wil draaien installeren.
Penthe Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Heb je wel goede geinstalleerd? ik meen me te herinneren dat je ook een server versie van Virtual pc hebt en zal deze op een normaal systeem niet starten zolang er al niet 1 Virtual pc client aanwezig is, zeg maar een soort van virtual server client netwerk. Gezien je bericht lijkt het de server versie die de mac zoekt van de client en deze niet kan vinden en dan niet doorstart. Anyway raad ik je aan dat het beter is om VmWare te gebruiken omdat dit veel os´en ondersteund terwijl Virtual Pc zich eigenlijk meer richt op meerdere windows desktops op 1 pc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen