Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb vandaag een universele twin lnb gekocht maar hij geeft bad signal als ik hem aansluit wat moet ik veranderen en waar kan ik dat doen in het menu instalatie? Bedankt groetjes jordi
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Met een twin lnb hoef je iets te veranderen, deze lnb heeft alleen een extra uitgang en is voor de rest gelijki aan andere lnb's. Het is anders als je een monobloc bedoeld. Dat is een lnb met twee koppen die over het algemeen gebruikt wordt om de hotbird en astra satelliet te ontvangen.
Gast Geplaatst: 9 mei 2007 Geplaatst: 9 mei 2007 Ja dat bedoel ik ik heb een mono block ik heb al gezien dat ik disq naar b moet zetten voor monoblock maar dan doet hij het nog steeds niet?
Knutsel10 Geplaatst: 11 mei 2007 Geplaatst: 11 mei 2007 http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=32&catId=23 als je hem zo afsteld dan moet hij het doen niet vergeten astra op B en hotbird op A zetten suc6
Gast Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Bedankt voor je schema maar als ik het goed begrijp moet ik de een wel b zetten en de andere op a waarom is dat misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch!!! Groet jordi
Gast Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Citaat: moet ik de een wel b zetten en de andere op a De ene kop is op Astra gericht en de andere kop op hotbird. Jouw ontvanger moet weten welke kop hij moet gebruiken. De ontvanger instellingen moeten voor astra op B en voor hotbird op A staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen